rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 11 822   |   Dodanych dzisiaj: 44

3-pokojowe mieszkanie 48,27m | Budz ...

3-pokojowe mieszkanie 48,27m | Budz ...
Mieszkanie 1E/4a o powierzchni 48,27 m2 |balkon | Rzeszów, ul. Budziwojska 3 Cena: 439 257,00 zł NOWA CENA: 425 000,00 zł *do ceny należy doliczyć opłatę za miejsce postojowe w ...

usługi ogrodnicze

CENA:
0


Zobacz

Inwestycyjne nowy bl ...

CENA:
480000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 448 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma Kamieniarska z 20-letnim doświadczeniem na rynku poszukuje kandydata na stanowisko Operatora Maszyny CNC. Od kandydata oczekujemy : - wykształcenie minimum średnie ( preferowane wyższe inzynierskie ) - doświadczenia na podobnym stanowisku minimum 3 miesięcy . - chęci oraz zaangażowania w powierzoną pracę. - punktualnosci i dyspozycyjności - dokładność oraz sumienność - znojomosc rysunku technicznego Oferujemy : - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności - umowe o prace - prace w młodym zespole - dodatkowe ubezpieczenie grupowe CV prosimy wysyłac na adres e-mail podany w ogłoszeniu. Zastrzegamy sobie iż odezwiemy sie do wybranych kandydatów.

Dodane : 2025-07-14 11:20 + czytaj więcej

przyjmę do pracy pracownika budowlanego, konserwatora, malarza Rzeszów-podkarpacie

Dodane : 2025-06-18 04:33 + czytaj więcej

Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. poszukuje do swojego oddziału w Głogowie Młp. i w Rzeszowie pracowników na stanowiska: wózkowy - magazynier. Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie: przyjmowanie na stan i wydawanie towarów z magazynów firmy, transport wewnętrzny surowców i materiałów gotowych, prowadzenie ewidencji magazynowej zgodnie z wytycznymi firmy, opieka nad powierzonym towarem, dbanie o stanowisko pracy. Wymagane są uprawnienia - kierowcy wózków jezdniowych. Podania prosimy kierować na adres: [użyj formularza kontaktowego] tel. 17 7409892 Termin zatrudnienia: od zaraz. Praca w systemie 2 zmianowym. Proponowane wynagrodzenia; od 4666 PLN brutto + premia miesięczna do 1177 zł brutto + dodatek nocny do 20% + premia roczna do 50%. RAZEM: od 5843 zł brutto

Dodane : 2025-07-11 12:48 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group, lider wśród instytucji szkoleniowych dla sektora HoReCa, poszukuje osoby na stanowisko Pracownik Biurowy - Administracyjny. Oferujemy: -umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego -wynagrodzenie: 3 600.00 zł netto -pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 -profesjonalny proces wprowadzenia pracownika do firmy -nowoczesne stanowisko pracy -pracę w centrum Rzeszowa ul. Targowa -przerwy na śniadanie i obiad oraz dostęp do kawy, herbaty i przekąsek Zakres obowiązków: -przygotowywanie bieżącej dokumentacji firmy -obsługa dokumentacji związanej z dofinansowaniem i rozliczaniem wniosków -wysyłka dokumentów do pracowników terenowych -kontakt z klientem biznesowym (mailowy i telefoniczny) Oczekujemy: -minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej (warunek konieczny) -wieku powyżej 25 lat -zaangażowania i umiejętności pracy pod presją -chęci rozwoju osobistego Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do nas i rozwijaj się w dynamicznej firmie!

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - wynagrodzenie 3600 - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia wdrażające- 2 tygodnie - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy między 8 a 16 - laptop, telefon, biurko NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa - chęć podjęcia pracy na minimum rok Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group, prosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

cena: 5550 zł
Auchan Polska Sp. z o.o. w Krasnym zatrudni Dostawcę. Twoje zarobki: 5550-5850​ zł brutto* * wynagrodzenie zasadnicze, stawka premii, ekwiwalenty Nasz obszar eCommerce, to dwa żywioły. Pierwszy zajmuje się kompletowaniem zamówień online oraz ich dostarczaniem. Drugi, to osoby zarządzające tym procesem. Dbamy o to, żeby zakupy.auchan.pl były jak najsprawniejsze i dostosowane do potrzeb klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- zapraszamy Cię do naszego międzypokoleniowego zespołu! U nas poznasz ludzi, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz wsparciem i chętnie przyjmą Cię pod swoje skrzydła! Wiele się od Nas nauczysz - mamy szeroki pakiet szkoleń i plan wdrożenia od pierwszego dnia pracy. Celem stanowiska jest zapewnienie terminowości i jakości dostaw do klientów Twoje zadania: Bieżąca obsługa klienta; Dostarczanie zamówień internetowych bezpośrednio pod drzwi klientów; Obsługa terminala płatniczego; Pomoc przy przygotowywaniu zamówień internetowych. Twoje doświadczenie i umiejętności: Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B przez okres min. 2 lat; Jesteś osobą, która ukończyła 21 rok życia; Posiadasz dobrą znajomość topografii miasta i okolic; Komunikatywność i otwartość; Jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane: Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności Twój pakiet korzyści: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,

Dodane : 2025-07-04 06:33 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika biura rachunkowego z orzeczeniem niepełnosprawności(docelowo w zawodzie księgowa/księgowy): ze znajomością obsługi komputera, ze znajomością obsługi programu optima Preferowane wykształcenie ekonomiczne minimum średnie Praca dla osoby z orzeczeniem niepełnosprawności Zakres obowiązków:wprowadzanie dokumentów kosztowych i zakupowych do programu optima Znajomość programu sprawdzamy w formie praktycznej,nie przeprowadzamy rozmów kwalifikacyjnych,które niczego nie mówią o kompetencjach zawodowych i znajomości programu Dla absolwentów szkól ekonomicznych 2023,2024 istnieje możliwość odbycia szkolenia z grantów unijnych,a potem płatny 6 miesięczny staż i po stażu zatrudnienie na etat na czas nieokreślony Dla osób bezrobotnych możliwy staż z grantów unijnych lub ze środków PUP(o ile urząd je będzie posiadał) Wymagane posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności budynek w którym mamy siedzibę wymaga mobilności i samodzielnego poruszania się,a praca wymaga sprawności obu rąk Praca 8-16 lub 8-15(dla osób z orzeczeniem umiarkowanym) od poniedziałku do piątku wynagrodzenie uzależnione od kompetencji zawodowych i posiadanej wiedzy ekonomicznej(nie jest to praca dla osób bez podstaw wiedzy ekonomicznej i podatkowej nie rozróżniających kosztów,zakupów towarów i materiałów) preferowany kontakt mailowy:[użyj formularza kontaktowego] Osób po zawodówce,palących nie zatrudniam

Dodane : 2025-07-14 07:56 + czytaj więcej

II Miejsce pracy: Podkarpackie Centrum Nauki „Łukasiewicz” w Jasionce III Zakres obowiązków: opracowywanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz prowadzenie zajęć i warsztatów z fizyki w pracowni fizyki, prowadzenie pokazów i prelekcji z zakresu fizyki, opieka nad infrastrukturą oraz wyposażeniem pracowni, dbanie o przestrzeganie regulaminu zajęć oraz wytycznych BHP, reagowanie w sytuacjach kryzysowych (np. awarie techniczne, ewakuacja, pierwsza pomoc, aspołecznie zachowanie zwiedzających), przygotowanie koncepcji merytorycznej działalności PCN w zakresie edukacji technicznej, współpraca przy przygotowaniu materiałów edukacyjnych i szkoleniowych, udział w wydarzeniach popularyzujących naukę, organizowanych lub współorganizowanych przez PCN w tym wydarzeniach poza siedzibą PCN, kształtowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku instytucji, dbałość o estetyczny wygląd pracowni fizyki w tym utrzymanie czystości i ładu, opracowywanie i współpraca w zakresie planowania i realizowania budżetów, zapotrzebowań, specyfikacji zamówień i innej dokumentacji niezbędnej do działalności PCN. IV Wymagania: wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 2 lata stażu pracy, przygotowanie pedagogiczne lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla dzieci, umiejętność ciekawego i zrozumiałego przekazywania wiedzy odbiorcom w różnym wieku, komunikatywność i umiejętność dopas

Dodane : 2025-07-11 12:48 + czytaj więcej

cena: 5500 zł
Firma Conforti zatrudni na stanowisko tapicer meblowy Zakres obowiązków: mocowanie i obijanie pokrowców tapicerskich na konstrukcjach meblowych Nasze wymagania doświadczenie w pracy na stanowisku Tapicer umiejętność szybkiego uczenia się chęć do pracy i zdobywania nowej wiedzy, dokładność i jakościowe podejście do pracy zaangażowanie w pracę i wykonywane obowiązki. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny system wynagrodzeń Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 17 7711 843

Dodane : 2025-07-15 13:52 + czytaj więcej

Zatrudnię panią do pomocy w agroturystyce. Możliwe zamieszkanie gratis w miejscu pracy, wyżywienie również. Wymagane prawo jazdy kat.B

Dodane : 2025-07-09 06:56 + czytaj więcej

Dynamicznie rozwijająca się firma Garda sp. z o.o. sp.k. poszukuje kandydatów na stanowisko: Mechanik - Specjalista ds. serwisu. Miejsce pracy: Rzeszów - Zgłobień Główny zakres obowiązków na tym stanowisku: - wykonywanie usług przeglądów i napraw samochodów firmowych, kosiarek, odśnieżarek, urządzeń do utrzymania czystości. - dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród klientów, kontrahentów i pracowników. Oczekiwania: - wykształcenie zawodowe/średnie mechanik/mechanik samochodowy - komunikatywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, - umiejętność rozwiązywania problemów, - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - prawo jazdy kat. B - wynagrodzenie - do negocjacji Dane kontaktowe CV proszę przesyłać na emaila [użyj formularza kontaktowego] 17 863 18 08 693 561 043

Dodane : 2025-07-14 08:19 + czytaj więcej

WANAS Sp. z o.o. zatrudni: Specjalistę ds. Marketingu WANAS Sp. z o.o. to polska firma z wieloletnim doświadczeniem, działająca w branży [tu. wentylacyjnej. Stawiamy na rozwój, innowacje i wysoką jakość obsługi klienta. Aktualnie poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół marketingu i będzie aktywnie wspierać działania promocyjne firmy. Zakres obowiązków: •Zarządzanie firmowymi stronami internetowymi (aktualizacje, treści, optymalizacja), •Wsparcie działań w social mediach: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, •Projektowanie i aktualizacja materiałów marketingowych online i offline (ulotki, katalogi, newslettery, mailingi), •Wsparcie działań sprzedażowych oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym, •Udział w obsłudze sklepu internetowego oraz programu lojalnościowego, •Organizacja spotkań branżowych, wydarzeń firmowych i wyjazdów, •Przygotowywanie wycen materiałów promocyjnych (druk, produkcja gadżetów reklamowych). •Tworzenie oraz obsługa kampanii reklamowych w systemach Meta Ads i Google Ads, •Gotowość do okazjonalnych delegacji służbowych. Wymagania: •Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, komunikacja lub pokrewne), •Photoshop, CorelDRAW, •Znajomość trendów i narzędzi marketingu internetowego i social mediów, •Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści i materiałów promocyjnych, •Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1), •Kreatywność, samodzielność i

Dodane : 2025-07-15 09:34 + czytaj więcej

Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. zatrudni do swojego oddziału w Rzeszowie i Głogowie Młp. pracowników na stanowiska: pracownik porządkowy. Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie: sprzątanie zakładu produkcyjnego wewnątrz i na zewnątrz (głównie hala produkcyjna i plac wokół hali produkcyjnej), segregacja odpadów/palet, dbanie o porządek i czystość maszyn i urządzeń. Podania prosimy kierować na adres: [użyj formularza kontaktowego] tel. 17 7409892 Termin zatrudnienia: od zaraz. Praca w systemie 1 zmianowym 8:00-16:00. Proponowane wynagrodzenia; od 4666 zł brutto + premia miesięczna do 660 zł brutto + premia roczna do 50%. RAZEM: 5326 zł brutto.

Dodane : 2025-07-16 10:45 + czytaj więcej

cena: 5300 zł
Pizza&Burger Boston mieszcząca sie w Rzeszowie przy ul. Gromskiego zatrudni osobę na stanowisko kelnerka. Praca około 160 godzin w miesiącu. Ilość dni I godziny pracy do indywidualnego ustalenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Wynagrodzenie 26 zł/h 5300 zł/ m-c netto (na rękę). Aplikację prosimy przesłać na adres [użyj formularza kontaktowego] Wiecej informacji pod nr tel 602-895-965. Praca

Dodane : 2025-07-16 14:04 + czytaj więcej

Dzień dobry, Jesteśmy właścicielem kilku nieruchomości na terenie Rzeszowa i okolic. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko konserwator/pracownik techniczny. Zakres obowiązków: - Realizacja serwisu technicznego urządzeń - Bieżąca obsługa techniczna obiektów - Realizacja planowanych prac przeglądowych - Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych - Drobne prace naprawcze i montażowe - Drobne naprawy elektryczne oraz hydrauliczne - Drobne prace porządkowe w ogrodzie Wymagania: - Prawo jazdy kat. B - Zdolności manualne - Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie jest niezbędne - Energia i pozytywne nastawienie Informacje dodatkowe: Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat. Wynagrodzenie na start 5300 zł brutto. Oferujemy szkolenia przygotowujące do pracy na tym stanowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy. Przyjazną atmosferę oraz wsparcie merytoryczne przełożonych. Zachęcamy do aplikacji kandydatów spełniających wymagania. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie swojego CV na adres: RN@biurowiecconres.pl

Dodane : 2025-07-16 13:57 + czytaj więcej

Strona 7 z 30
zamknij
Zamknij